Elinett med kundetilfredshetsundersøkelse!
Din mening betyr mye for oss!
Elinett er ISO-sertifisert og måler kundetilfredshet i henhold til disse kravene. I vår kontinuerlige innsats for å forbedre våre tjenester og produkter, har vi engasjert Kantar til å gjennomføre en kundetilfredshetsundersøkelse. Formålet er å forstå hva kundene mener om oss og våre tjenester, hva vi gjør bra, og hvordan vi kan forbedre oss.
Elinett sin oppgave er å bygge, drifte og vedlikeholde strømnettet i Molde, Hustadvika, Aukra og Gjemnes. Vi selger ikke strøm, men sørger for at strømmen kommer hjem til deg. Elinett spiller en viktig rolle i å elektrifisere samfunnet og bidrar med det til å nå myndighetenes klimamål. Å levere strøm er definert som en samfunnskritisk tjeneste, så Elinett har vakt og beredskap hele året for å sikre strømleveransen til kundene.
Hvorfor gjennomfører vi kundetilfredshetsundersøkelse?
Tilbakemeldinger fra våre kunder er veldig viktig for oss. Deres meninger gir oss mulighet til å tilpasse oss kundenes meninger og behov. Ved å gjennomføre denne undersøkelsen ønsker vi å få innsikt i:
- Hvordan dere opplever våre tjenester
- Hva som fungerer godt, og hva som kan forbedres
- Tilfredshetsnivået knyttet til kundeservice, leveringskvalitet og strømbrudd
- Hvordan dere opplever informasjonen fra oss som nettselskap
Hvordan vil undersøkelsen foregå?
Kantar vil sende ut spørreundersøkelsen via e-post til et utvalg av våre husholdningskunder. Undersøkelsen består spørsmål som dekker ulike aspekter av våre tjenester som nettselskap. Det tar ca. 5 minutter å fullføre undersøkelsen. Det vil ikke være mulig for Elinett å kople respondentenes svar med deres identitet.
Periode for gjennomføring
Undersøkelsen starter fredag 25. oktober og vil pågå en ukes tid. Vi håper at flest mulig av de som blir kontaktet besvarer undersøkelsen slik at vi får et best mulig inntrykk av hva kundene mener om oss
Hva skjer med resultatene?
Når undersøkelsen er avsluttet, vil vi få en analyse av resultatene fra Kantar som skal brukes i arbeidet med å forbedre våre tjenester og løsninger. Vi vil også dele hovedfunnene på våre nettsider, slik at dere som kunder kan se hva vi har lært og hvilke tiltak vi planlegger å iverksette basert på deres tilbakemeldinger.
Dette gjør vi for å vise at vi verdsetter våre kunders meninger og for å opprettholde tilliten mellom oss og våre kunder.
Delta og vinn!
Som takk for at dere tar dere tid til å gi oss verdifull tilbakemelding, vil alle som fullfører undersøkelsen være med i trekningen av fem gavekort som kan brukes ved AMFI-sentre i hele Norge. Vinnerne vil bli kontaktet etter at undersøkelsen er avsluttet.
Kontakt oss
Har du spørsmål om undersøkelsen eller ønsker mer informasjon? Ikke nøl med å kontakte oss på [email protected] eller på telefon 712 13 505.
Vi setter stor pris på ditt engasjement og hører gjerne fra deg.